قصد خرید دستگیره برای درب های ضد سرقت را دارید؟ به دلیل تنوع بالای این محصولات با چالش مواجه شده اید و نمی توانید یک نمونه مناسب از این دستگیره ها را خریداری کنید؟ راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت به افراد کمک می کند تا بتوانند نمونه مناسبی از این محصولات را خریداری کنند. بنابراین قبل از انتخاب این محصولات خوب است که آن ها را بشناسید و انواع مختلف این محصولات بیش تر آشنا شوید.

آشنایی با راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت به افراد کمک می کند تا بتوانند نمونه مناسبی از این محصولات را خریداری کنند‌. دقت داشته باشید که این نوع دستگیره را در انواع مختلف دو تکه، یک و نیم تکه تولید می کنند و در هر یک از فضا ها از یک نمونه مناسب از این دستگیره ها استفاده می کنند.

از طرفی برای ساخت این دستگیره ها از متریال های مختلفی مانند کروم، فولاد ضد زنگ و یا نیکل استفاده می کنند. هر یک از این نوع دستگیره ها دارای مقاومت و ویژگی های منحصر بفردی هستند و از این رو کاربرد های آن ها نیز با هم تفاوت دارد.

دستگیره درب ضد سرقت بر اساس نوع قفل

برای آشنایی بیش تر با راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت خوب است بدانید که این محصولات را بر اساس نوع قفل به کار رفته در آن ها دسته بندی می شوند. این قفل ها تنوع بسیار زیادی دارند و هر یک از آن ها از نظر  طول شفت، ضخامت و … با دیگری متفاوت می باشند.

قفل دیجیتال

یکی از انواع این نوع دستگیره ها نمونه هایی هستند که دارای قفل دیجیتال می باشند. این نوع قفل ها دارای سیستم ضد هک بسیار مدرن و پیشرفته ای هستند و به همین خاطر در ساختمان های اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دستگیره ها به کامپیوتر و گوشی های هوشمند متصل می شوند تا کنترل درب ها راحت تر انجام گیرد. این نوع دستگیره ها دارای یک سری سنسور های هشدار دهنده هستند که افراد بتوانند به سرعت سارقان را دستگیر کنند. از طرفی این نوع دستگیره ها ضد حریق و ضد شوک هستند و امنیت بسیار زیادی در خانه ها فراهم می کنند.

نمونه قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل اثرانگشتی

این نمونه از قفل ها با تشخیص اثر انگشت کار می کنند. فقط افرادی می توانند از درب ها عبور و مرور کنند که اثر انگشت آن ها در سیستم درب به ثبت رسیده باشد. این نوع دستگیره ها نیز امنیت بسیار بالایی دارند اما نسبت به نمونه قبلی کم ضعیف تر عمل می کنند.

نمونه قفل اثر انگشتی درب ضد سرقت

قفل کارتی

از دیگر نمونه قفل هایی که در این نوع دستگیره ها مورد استفاده قرار می گیرند، قفل های کارتی هستند. هر فرد تنها در شرایطی می تواند از این درب ها رد شود که کارت مخصوص داشته باشد. بنابراین این نوع درب ها نیز می توانند به خوبی ساختمان ها را در برابر سرقت محافظت کنند.

نمونه قفل کارتی درب ضد سرقت

نکات مهم خرید دستگیره درب ضد سرقت

راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت به شما کمک می کند تا بتوانید نمونه مناسبی از این درب ها را انتخاب کنید. در زمان خرید باید فاکتور هایی را مد نظر داشته باشید تا بتوانید یک نمونه مناسب از این محصولات را خریداری کنید. مهم ترین نکاتی که در این هنگام باید به آن توجه داشته باشید عبارتند از:

  • به برند سازنده این دستگیره ها توجه داشته باشید. شرکت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند اما همه آن ها در ساخت این دستگیره ها موفق ظاهر نشده اند. از این رو باید یک برند معتبر و قابل اعتماد برای خرید انتخاب کنید که کاملا معروف باشد.
  • به متریال به کار رفته در محصول دقت کنید و نمونه های اصل و با کیفیت را برای خرید انتخاب کنید.
  • با توجه به نوع کاربری که برای محصول در نظر گرفته اید، نمونه مناسبی از این دستگیره ها را انتخاب کنید که کارآیی لازم را داشته باشند.
  • دقت داشته باشید که نمونه های دیجیتال این نوع دستگیره ها نسبت به بقیه هوشمندانه تر عمل کرده و کیفیت بالاتری دارد.

قیمت دستگیره درب ضد سرقت

حال که با راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت آشنا شدید، خوب است بدانید که این محصولات را با استفاده از فاکتور های خاصی قیمت گذاری می کنند. برای تعیین قیمت این نوع دستگیره ها به جنس متریال به کار رفته توجه می کنند. هر چه مواد اولیه با کیفیت تری در ساخت این محصولات به کار رفته باشد، قطعا قیمت آن ها نیز بیش تر می شود.

از طرفی برند سازنده تاثیر زیادی در قیمت گذاری این محصولات دارد، هر چه شرکت تولید کننده معروف تر باشد، محصولات تولید شده نیز مرغوب تر می شوند. امکانات موجود در هر یک از این دستگیره ها می توانند به طور مستقیم در زیاد تر شدن قیمت ها موثر باشند. علاوه بر همه این ها نوسانات قیمت دلار نیز اجازه ثابت ماندن را به این قیمت ها نمی دهد و از این رو قیمت ها همواره در حال تغییر هستند.

سوالات متداول برای راهنمای خرید دستگیره درب ضد سرقت

  1. آیا دستگیره های درب ضد سرقت تاثیر زیادی در جلوگیری از بروز دزدی ها دارند؟

بله، این بخش به عنوان مهم ترین قسمت از درب های ضد سرقت معرفی شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

  1. بهترین و امن ترین نوع دستگیره برای درب های ضد سرقت کدامند؟

نمونه های دیجیتال این نوع دستگیره ها نسبت به بقیه مدل ها هوشمندانه تر عملکرده و امنیت بالاتری دارند.

  1. آیا همه این نوع دستگیره ها خاصیت ضد حریق دارند؟

خیر، فقط برخی از نمونه ها خاصیت ضد شوک و ضد حریق دارند، از این رو در زمان خرید باید به این آپشن ها توجه کنید.

4.2/5 - (11 امتیاز)