شماره تماس جهت سفارش درب ضد سرقت و داخلی 09128332690 - شماره تماس جهت سفارش درب ضد حریق و اتاق سروری 09125464081

آشنایی با درب های HDF (اچ دی اف)

در این مقاله ما می خواهیم شما را با انواع درب های HDF اشنا کنیم. این درب ها از نوعی تخته ی فیبری ساخته شده است که به وسیله ی روش خشک ساخته می شود و چگالی بسیار بالایی دارد؛ به طوری که حدود هشت صد کیلو گرم در هر متر مربع است. برای آشنایی با درب های HDF باید بدانید که در این درب ها نوعی ورق مخصوص درب hdf، روی درب پرس شده و ایجاد مقاومت می کند. این ورق در هر دو طرف درب متصل می شود. روی این ورق یک روکش از جنس پی وی سی وجود دارد که باعث می شود به آن ها درب hdf با روکش پی وی سی بگویند. یک ویژگی خیلی خوبی که درب hdf دارد این است که نسبت به سایر درب ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. این قیمت ارزان باعث می شود که درب hdf از طرفداران زیادی برخوردار باشد.

 

پر کاربرد ترین مکان هایی که از درب hdf استفاده می کنند، اداره ها، کارخانه ها، منازل و غیره هستند. از درب hdf می توان برای درب اتاق خواب، سرویس بهداشتی و درب ورودی استفاده نمود. این موارد مصرف به خاطر چگالی بالا ی این درب ها می باشد. البته باید از دو عدد روکش اچ دی اف برای هر طرف درب ورودی استفاده نمود تا این درب ها محکم تر و ایمنی تر شوند. کشور های مالزی، چین، ترکیه و رومانی همگی از تولید کنندگان درب hdf می باشند اما تولیدات کشور چین و مالزی بهتر و با کیفیت تر می باشد. این درب ها دارای قیمت مناسب، استحکام و چگالی بالا و زیبایی ظاهر می باشند. به همین جهت است که سهم زیادی از بازار را از آن خود نموده است.

درب hdf چیست؟

معرفی رویه ی درب hdf:

همان طور که می دانید وقتی یک محصول دارای تقاضای زیادی باشد بی شک از تنوع بیشتری برخوردار می شود به همین جهت نیز ما در بازار انواعی از رویه های درب hdf را داریم که هر کدام دارای ویژگی و مزیت خاص خود هستند این نوع رویه ها به شرح زیر می باشند:

رویه ی درب hdf به طور ورق مسطح:

باید بدانید که این رویه ها قیمت بالایی دارند و موجب می شوند که قیمت درب HDF با این رویه ها زیاد باشد. حدود سه میل قطر آن است که شبیه به ام دی اف عمل می کند. بیشتر از این رویه در میز تلفن،میز کامپیوتر، میز تلویزیون و غیره استفاده می نمایند.

رویه ی ملامینی:

این رویه نیز قطری به اندازه ی سه میل دارد و از این رویه ها بیشتر در درب های حمام، دستشویی و اتاق خواب استفاده می کنند. می توان از این رویه در درب های ورودی و پذیرایی نیز استفاده نمود.
همان طور که در بالا ذکر شد هر کدام از این رویه ها دارای خواص ویژه ی خود هستند و در مکان های خاص از آن استفاده می کنند.

 

معرفی رویه ی درب hdf

معرفی انواع درب های اچ دی اف:

برای آشنایی با درب های HDF باید بدانید که درب hdf دارای انواع مختلفی هستند که از هر کدام در مکان خاصی استفاده می نمایند انواع این درب ها به شرح زیر می باشد:

درب hdf تمام چوب:

این نوع از درب به طور کامل از چوب تشکیل شده و در میان آن هیچ گونه فضای تو خالی وجود ندارد و به همین جهت وزن زیادی دارند. از نظر قیمت و کیفیت بسیار بهتر و بالا تر می باشند.

درب hdf روکشی:

بر خلاف نوع قبلی در این درب ها فضای خالی وجود داشته و به صورت یک چهارچوب می باشد. که این روکش های اچ دی اف را روی آن ها قرار می دهند. در این فضای خالی برای استحکام بیشتر شبکه بندی تشکیل داده اند. و آن را به صورت لانه ی زنبور درآورده اند. ممکن است جنس این شبکه ها چوب یا مقوا باشد. این درب ها زیاد سنگین نبوده و نسبت به درب قبلی از استحکام کم تری برخوردار است. باید بدانید که برخی از تولید کنندگان در این درب ها برای پر کردن آن ها از پشم سنگ یا یونولیت استفاده می کنند. این درب ها، با این پوشاننده ها می توانند عایق بسیار خوبی برای سر و صدا و حتی گرما و سرما باشند.

مطالعه بیشتر: درب ضد سرقت بهتر است یا آکاردئونی؟

 

 انواع درب hdf

مزیت های استفاده از درب hdf:

اگر از روکش مخصوص درب hdf برای ساخت یک درب استفاده شود، این درب ها از مقاومت بیشتری برخوردار شده می توان از آن ها در هر نوع مکانی استفاده نمود. از مهم ترین درب ها، درب های ورودی هستند چرا که باید بسیار با امنیت بوده و هیچ گونه خطری منزل شما را تهدید نکند. به همین جهت این نوع از درب hdf برای درب ورودی مناسب است.

این درب ها بسیار زیبا بوده و می توان از آن ها برای زیبایی دکوراسیون منزل، اداره و یا سالن های آرایشی استفاده نمود.

برای آشنایی با درب های HDF باید بدانید که درب hdf تمام چوب، بسیار محکم و مقاوم تر از سایر درب های این نوع می باشد که معمولا از تمام چوب آ ن برای درب ورودی استفاده می کنند.
رنگ آمیزی درب hdf بسیار راحت تر بوده و می توان به راحتی آن ها را رنگ نمود دلیل آن هم صاف بودن سطح آن ها می باشد.

قیمت این درب ها بسیار ارزان است و می توان از درب hdf در تمام مکان ها استفاده نمود؛ علی الخصوص کارگاه ها که نیازمند درب های ارزان هستند از این نوع درب استفاده می کنند.

 

مزیت های استفاده از درب hdf

خرید درب hdf درکو:

خرید درب hdf، به دقت و توجه نیاز دارد. چرا که درب های منزل بسیار حساس بوده است و خرید آن ها کمی مشکل است. خرید درب hdf برای خانه باید به گونه ای باشد که در عین این که زیبایی زیادی داشته باشد، از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشد.
یک نکته ی مهم که در خرید درب hdf وجود دارد این است که شما برای درب دستشویی و حمام باید از درب های تمام چوب این نوع استفاده نمائید. چرا که درب های روکشی آب را به خود جذب نموده و به مرور زمان پوسیده می شود. درب های روکشی به خاطر کم وزن بودن آن ها برای درب اتاق خواب استفاده می شوند؛ علت این استفاده تعداد دفعات زیاد برای باز و بسته نمودن درب است که اگر درب وزن زیادی داشته باشد شما را خسته می کند.

حال می خواهیم بدانیم که چگونه می توانیم یک درب hdf با کیفیت عالی را خریداری نمائیم. ما به شما توصیه می کنیم که اقدام به خرید درب HDF درکو نمائید تا نهایت کیفیت و مناسب بودن قیمت را تجربه نمائید با یک بار خرید از درکو برای همیشه مشتری آن باقی خواهید ماند.

اگر مایلید ایمنی حریم خصوصی خود را تضمین کنید از درب ضد سرقت فلزی درکو دیدن کرده و با ما تماس بگیرید.

ما مفتخریم با سال ها سابقه در زمینه توزیع و اجرای درب ضد سرقت ، درب ضد حریق، درب چوبی لوکس ساختمانی , درب داخلی و درب ضد آب , درب اتاق سرور , درب بیمارستانی، انواع درب های چوبی ساختمانی، اقدام به تهیه درب های اورجینال با بهترین کیفیت و متریال موجود در بازار کشور ترکیه و همچنین بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی  نموده و آماده ارایه بهترین خدمات به هموطنان عزیز می باشیم. این مجموعه تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

درب HDF, بورس دربHDF, انواع درب HDF, خرید درب HDF, فروش اینترنتی درب HDF, پخش درب HDF, قبمت درب HDF, درب MDF, بورس دربMDF, انواع درب MDF, خرید درب MDF, فروش اینترنتی درب MDF, پخش درب MDF, قبمت درب MDF, درب سرویس بهداشتی, درب اتاق سرور, درب ضد اب, بورس درب ضد اب, انواع درب ضد اب, خرید درب ضد اب, فروش اینترنتی درب ضد اب, پخش درب ضد اب, تولید کننده درب ضد حریق, تولید کننده درب ضد اب, تولید کننده درب ضد سرقت, تولید کننده درب اکوستیک ضد صدا

امتیاز دهید post
2024-04-14T13:53:33+03:30

ارسال یک دیدگاه

5 − سه =