طول عمر مفید درب ضد سرقت چقدر است ؟

درب های ضد سرقت به دلیل آن که در ساختارشان از ورق های فولادی استفاده می شود به طور معمول از عمر مصرفی بالاتری نسبت به درب های چوبی برخوردار هستند .

یک درب ضد سرقت اگر استاندارد ساخته شده باشد و مواد اولیه با کیفیت در ساختار آن به کار رفته باشد می تواند تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد . البته نباید از این مورد هم چشم پوشی کرد که نصب درب ضد سرقت بسیار مهم است ؛ اگر درب ضد سرقت استاندارد توسط یک تکنسین ناشی نصب شود و نکات ایمنی در نصب درب رعایت نشود خیلی زود دچار مشکل می شود .

از لحاظ ظاهر نیز اگر می خواهید ظاهر یک درب ضد سرقت تا سال ها حفظ شود بهتر است هر چند وقت یکبار با یک دستمال ابریشمی آغشته به پارفین سطح درب ضد سرقت را تمیز کنید . این کار علاوه بر براق شدن درب , باعث می شود لایه رویه درب در برابر نور خورشید و هوای اطراف مقاومت بیشتری پیدا کند .

گروه صنعتی درکو با سال ها تجربه و به کارگیری افراد متخصص در زمینه حمل و نصب درب ضد سرقت این اطمینان را به مشتریان خود می دهد درب ضد سرقت آن خریداری شده توسط آن ها بدون هیچ مشکلی نصب می شود و تا ۵ سال نیز گروه صنعتی درکو درب ضد سرقت را ضمانت می کند.

همچنین در صورت خراب شدن درب به راحتی رویه آن قابل تعویض و تعمیر می باشد. رویه درب های ضد سرقت از چوب راش و گردو می باشد. همچنین برای اینکه طول عمر مفید درب ضد سرقت بیشتر شود به درخواست مشتری میتوان به جای چوب از لمینت نیز استفاده کرد.

درب ضد سرقت لوکس

نصب درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت




امتیاز دهید post